:grumpblob: Save My Poor Blob! [Redesigning!]

Make a cute one pls sweezy

Thank you

coote

1 Like

Gotcha! :smile: Let’s sort this out.

We’ll stick with the grumpy-nosed version for now, but I’ll prod our designer to whip up a super cute Blob that will make everyone go aww! :pleading_face::sparkling_heart:

And we’ll rename this one to fit its grumpy vibe.

5 Likes

Sweezy see it.All done.Blob is happy

1 Like

that’s so nice sweezy!

1 Like

yay

Can anyone send a picture of Blob now please.I want to see what it looks like now

two words green blob-fish

dont think @sweezy changed yet tho

I think tomorrow or someday they will done

yea

@cloud told me it was supposed to be like a cute slime blob with big round eyes XD

1 Like

Yes, that was what it was MEANT to be :sob:

1 Like

Yay

Thank you!!

good on u for making that topic in the wild zone for that dude

1 Like

cursed :skull:

1 Like

haha yup